...

Raba lesa v vsakdanu za osnovnošolce

21. marca obeležujemo mednarodni dan gozdov. Tako se je ponudila odlična priložnost za razširjanje informacij o pomenu gozdov in trajnostni rabe lesa tudi v sklopu tehniških dni za osnovnošolce, ki so del aktivnosti informiranja in ozaveščanja v projektu LIFE IP CARE4CLIMATE.

Gozdarski inštitut Slovenije je na osnovni šoli Preserje pri Radomljah 22. in 23. marca 2023 skupno 85 drugošolcem predstavili enega od tradicionalnih načinov uporabe lesa. Iz lesenih leskovih viter smo namreč pletli košarice. Materiale so priskrbele pletarke iz Rokodelskega centra Ribnica, ki so natančnimi navodili in skrbnostjo omogočile nastanek krasnih izdelkov. Vsak izmed otrok je na leseno osnovo prepletal vitre, spoznal, da morajo biti za lažje upogibanje vitre namočene v vodo, nato pa košarice okrepil še dodatno z zvitimi količki. Pletarke pa so z lepilom na koncu poskrbele še za trajen obstoj posušenih izdelkov. Otroci, učiteljice in mi, smo bili nad delavnico in izdelki navdušeni.

Sledil je še kviz “lesene male sive celice”, ki je poskrbel za dobro mero sodelovanja v skupinah, skupinskega veselja in učenja pravil poštene igre. Pri njem je bilo izjemno pomembno tudi, kako dobro so pred tem poslušali kratko predstavitev o rabi lesa in lesnih izdelkov v vsakdanjem življenju, ki jo je predstavil dr. Boštjan Mali.

Tehniški dnevi, kjer otroci ustvarjajo z lesom in se ob zabavi tudi naučijo marsikaj o naših gozdovih so odličen način za približevanje pomena rabe lesa mladim.

Avtor fotografij: Simon Zidar

Oglej si še ostale objave

e-novice in obvestila

Če želite tudi sami postati bolj okoljsko ozaveščeni se prijavite na naše e-novice, kjer bomo z vami vsak mesec delili nasvete na področju zmanjševanje svojega ogljičnega odtisa.
Projekt LIFE IP CARE4CLIMATE (LIFE17 IPC/SI/000007) je integralni projekt, sofinanciran s sredstvi evropskega programa LIFE, sredstvi Sklada za podnebne spremembe in sredstvi partnerjev projekta. Za izražena mnenja in informacije na spletni strani odgovarja samo avtor (ali avtorji) in se zato ta ne morejo šteti za uradno stališče Evropske komisije.