Od 16. do 26. junija 2025 v Bonnu v Nemčiji poteka 62. zasedanje dveh pomožnih teles Okvirne konvencije Združenih narodov o podnebnih spremembah (UNFCCC): Pomožnega telesa za izvajanje (SBI) in […]
Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo je objavilo Javni razpis za sofinanciranje naložb v skupnostno samooskrbo z električno energijo iz obnovljivih virov energije za obdobje 2025 do 2027.
Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih sredstev za sofinanciranje naložb v skupnostne samooskrbe z električno energijo iz obnovljivih virov energije, katerih skupna nazivna moč vgrajenih fotonapetostnih modulov znaša najmanj 100 kilovatov, v kombinaciji z ali brez baterijskih hranilnikov električne energije, pri čemer mora biti v skupno samooskrbo z električno energijo iz obnovljivih virov energije vključeno najmanj 80 odstotkov gospodinjskih odjemalcev.
V okviru javnega razpisa bodo podprte naložbe v skupno samooskrbo z električno energijo iz obnovljivih virov energije, ki spadajo v enega izmed dveh sklopov:
Nepovratna finančna spodbuda se lahko dodeli za naslednja dva ukrepa:
Sredstva sofinanciranja v višini 16.117.647,06 evra se zagotavljajo s sredstvi evropske kohezijske politike iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Kohezijskega sklada, načrtovanimi v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji.
Za vsa vprašanja se lahko obrnete na Urad za spodbujanje zelenega prehoda.
Predvidena so tri odpiranja vlog. Prvi rok za oddajo vlog je 5. maja 2025, drugi rok je 8. septembra 2025 in tretji rok je 8. decembra 2025.
Od 16. do 26. junija 2025 v Bonnu v Nemčiji poteka 62. zasedanje dveh pomožnih teles Okvirne konvencije Združenih narodov o podnebnih spremembah (UNFCCC): Pomožnega telesa za izvajanje (SBI) in […]
Kemijski inštitut vse ljubitelje fotografije vabi k sodelovanju na foto natečaju z naslovom Vodik – energija prihodnosti. Cilj natečaja je skozi objektive fotoaparatov predstaviti pomeni in potencial vodika kot čistega […]
Oglaševalska kampanja z močnim vizualnim sporočilom nagovarja slehernega posameznika. Namen kampanje je spodbuditi čustveni odziv, izzvati razmislek o naših trenutnih okoljskih praksah in nas motivirati za spremembe v smeri bolj trajnostnega življenja.